Underbart


Dagen startade underbart, klockan 08 låg Elton och pilla på min arm, vände mej om och fick världens flin! Sedan låg vi och kramades, pussades och jag pilla han i hårt. Mys!
Jag gick och sola och när jag kom hem igen, hade pojkarna fixa frukost! Vi käka frukost, duscha och sedan gjorde vi oss klara för Birsta. Där emellan fick jag min tjockast i världen-gråtattack, tur att mina prinsar vet vad dom ska göra för att få mej på bättre humör!

Vi blev på Birsta ganska många timmar, Elton hann tillomed sova i vagnen där. Vi fynda ett par byxor till Elton, ett par tajts till mej (som jag antingen ska skänka till mormor eller om jag ska spara dom tills jag gått ner i vikt?), en tröja till mej, en traktor till Elton och lite annat smått. De vi egentligen skulle ha, en skjorta till Roger, hitta vi inte.. Typiskt!
Vi hann bara hem, slänga ihop en sockerkaka och plocka ihop lite, så kom först gammelmormor. Med vindruvor och lie kött, tack! Sedan kom Mia och Leif, numera lägenhetsägare i närheten vid oss. Wiho! Som jag längtar, till 1 September när dom ska flytta! Ska bli så kul att ha Mia nära :)

När dom for vidare fixa vi undanfikat, gick på Ica och handla, gjorde kvällsgröt åt Elton och sedan var de dags för att natta. Elton var lika seg nattad i kväll oxå.. Förstår inte?

I morron på förmiddagen ska vi till Cornelia och fira henne, sedan hem och sova, svida om och vid 15 ska vi åka på storkalas. Gammelmormors kompis, Inger och hennes son (som mormor känt sedan dom var små) fyller år. Fullt upp i morron alltså, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0