Susen


Nu har vi sovit en stund, eller Elton sover fortfarande. Så snart har han sovit 2 timmar, borde göra susen för humöret!
När prinsen vaknar, ska vi göra ett nyss försök till lunch, Elton nobba den innan vi gick och la oss. Så då tar jag fram de säkra kortet: Mannagrynsgröt! De går alltid i, okej oftast iaf!

Sedan ska vi plocka ihop lite snabbt här hemma, duscha och fixa lite fika. För vi får besök av bästaste Malin och henns nya kärlek, som vi ska få träffa för första gången och även hans son! Ska bli superkul! :) Jag saknar Malin!

Roger kommer hem senast klockan 17, så vi hinner äta middag tillsammans i dag. Underbart! Funderar på vad vi ska äta bara? Jag är inte sugen på nånting, jag är så less på mat ihuvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0