Snart dagisstar!


Snart börjar prins Elton på dagis, på Onsdag närmare bestämt.
Då är de redan den 1 September(?)!
De är blandade känslor, självklart för min (och Rogers) del. Elton lär älska de, de tvivlar jag inte alls på!
De är inte själva dagiset, för de är jag redan nöjd med och då har han inte ens börjat. Haha!
Mest är de för att jag blir arbetslös, måste på arbetsförmedlinge och dagarna är oviss, att jag inte vet vad jag ska göra. För sitta hemma och rulla rummarna, medans Elton är på dagis, är inget alternativ! Jag skaffa inte Elton för att han ska vara på dagis, medans jag inte gör nånting. De går fetbort! Jag vill ha ett jobb!

För nån dag sedan, fick Elton post, från dagis. Så sött, att dom angagerar sej så! Lättast för dom vore ju bara att lyta på telefonen och ringa om tider och så. Nä, de var ett stort plus tyckte vi!
Och Elton blev seuperglad, när jag sa att de var till han :)


Vi har en massa saker som måste göras innan dagisstarten! Har inte märkt ett ända plagg, ett par till skor skulle Elton behöva, en kudde till vagnen (den extra är hos mormor och morfar) och så är de säkert nåe mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0