Så jävla tjock!


I morse brast de! Då "alla" mina byxor låg blöta i tvättmaskinen, vilket är typ 2-3 stycken, som jag kan ha.. Och vi skulle på Birsta! Då kom de över mej, hur jävla tjock jag är, hur dåligt jag egentligen mår (och absolut inte bara över utseendet, utan allt vad X antal kilon gör för kroppen) och att jag längtar så till operationen (om jag nu får den?)! Tårarna rann och Roger och Elton fatta ingenting.. Men hur skulle dom kunna göra de?
Sluta med att jag trände på mej ett par byxor, för utan byxor kan man ju inte gå och gick med tårarna rinnandes, ut till bilen. Jag hatar min kropp just nu, känner mej fetast i världen! Fan!

Kommentarer
Postat av: mli

Men gummsan då! Detta ska du ju fixa nu, med eller utan operation!!



Massa kramar!!

2010-08-14 @ 00:51:09
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0