Några


Nu först har allt besök åkt! Även Elton.. Han ska spendera några dagar med mormor och morfar, då mormor har semester endast några dagar i år, hemma hos dom. Mys för dom! Får de när han kommer hem, tisdag kväll eller onsdag förmiddag. Jag, jag ska bara slapp! Okej, ska städa undan här hemma ikväll. Ser ut som faan..

Vi har haft en jättebra dag! Elton har fått så himla mycket fint, nästan för mycket! Han ville inte ens öppna klart alla paket, utan fick för mycket roligt :) Tack alla som gjorde Eltons dag!

Så tyst och tomt de blev här hemma.. Men jag har de jag gör, så de är kanske bäst att jag börjar. Så jag hinner ligga i soffan och njuta oxå! ;)

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0