Chansen


Tänk att man aldrig kan sova när man får chansen? Redan klockan 08 i morse klev jag upp, även fast jag inte somna förrän efter 02.. Men, de ska jag ta igen i morron!
Efter lite frukost och en dusch, åkte vi på Birsta, jag och Roger. Vi bytte de vi skulle och hitta lite kläder åt Elton. Vi är supernöjda! :) När vi var klara där, for vi hem så Roger fick sova. Jag passa på och vila på soffan, men så fort jag somna, ringde gammelmormor..

När Roger for på jobbet, låg jag fortfarande i soffan och gör än ;) Jag ska snart kliva upp och fixa nått ätbart! Sedan ska jag ringa mormor och höra hur deras dag varit, dom skulle nämligen till lekparken. När de är gjort, återgår jag till soffan och börjar mitt OTH-marathon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0