Birsta


På förmiddagen ringde mormor och hörde om vi ville med på Birsta i dag, jag och Elton. Självklart ville vi de! Så strax före 16 var mormor, Louise och Melker här. Vi mötte Roger i dörren, han skulle bara hem och snabbduscha, för ett sedan åka och jobba extra. Han kommer dock hem i natt, vid 02 kanske.

Både jag och Elton fick med oss en varsin peng, av pappa Roger ;) Och jag kan säga att båda gick åt, snabbt.. Bild kommer senare. 
Vi åt, handla lite smått och gott och Elton röjde järnet där. Vi glömde vagnen hemma, så han har gått hela tiden! Vi kom dit vid 16 och for 20, bra gjort at Elton!
Innan vi for hem var vi en snabbis på Ica Maxi, där börja Elton bli trött! Hemma hade vi bäddat ur sängarna, så innan vi kunde natta fick vi bädda nytt. Kom inte i säng förrän 20:30, men Elton somna direkt!

Jag ska kolla om jag hittar nån film att se, är bara skit på tv ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0