Ont


Nu är de gjort, äntligen! Men fy så ont de gjorde.. Går inte ens att beskriva, men nu är de ju gjort! Blev superdupernöjd och dom där 3 timmarna var de värt :) Bild kommer senare i dag!

Jag och Roger har nästan nyss vinkat av Elton och morfar, Elton ska vara i Ljunga ända till helgen. Och de känns redan konstig! Så tyst och tomt utan han. Jag ska slänga mej i sängen och kolla på tv och de ska bli så skönt! Men jag vet att jag kommer sakna och tycka de är tråkigt utan han, så fort jag har haft min slöartimme i sängen..
Men jag vet att han har de bra hos mormor och morfar. Dessutom ses vi ju på Fredag eller Lördag!

Nu: sängen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill se bild NUUU :)

2010-04-21 @ 19:57:31
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0