Gnälligaste


I går måste ha varit gnälligaste dagen Elton någonsin haft.. Jag höll allvarligt på att bli tokig! Mitt tålamod var lika med noll!
Vi gick iaf på Stor&Liten, men Elton var inte alls så leksugen. Han varva med att sitta hos mej med tutten och snutten, köra lite bil och fika. Gnället fortsatte dock då vi kom hem och ända tills Elton gick och la sej.. Så i går blev de en tidig kväll, strax innan 18:30 låg vi sängen klara för nattning. Han somna fort och snällt! Men när jag och Roger hade städa klart, vakna Elton till och grina. Klockan 23 låg vi i sängen alla tre!

I morse fick vi besök av morbror Martin. Elton trodde först att de var pappa, men när han såg att de var Martin. Lyste han som en sol och flinade stolt! Skruttunge :)
Vid 09 kom pappa hem, åt frukost med oss. Medans Elton terra Martin, passade jag på och duscha. Sedan for vi till gammelmormor och sedan vidare på Ica Maxi. Handla de sista tills ikväll!

När vi kom hem fixa vi lunch. Just nu ligger Elton och sover. Han somna precis! Väldigt sent, men då vi var och handla blev allt sent.. Får se hur kvällen blir. Men vi får ju besök av Byström, Sara, Alvin och Algot. Första gången vi ska få träffa minsta prinsen! :) Ska bli jättekul! Vi ska äta tacos, mysa och busa. Var länge sedan vi sågs nu, så de ska bli kul!

Men just nu är morfar och Martin här, så nu blir de kaffe (dock inte för min del, såklart!) och surr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0