Finbesök


I går fick jag och Elton finbesök! Strax innan 13 kom Idun och Aura hit, då Aura redan sov i vagnen, gick vi ut. Gick på Ica och handla kex. Lite bus och fika i lekparken. Dock var barna på grin och gnällhumör.. Så efter nån timme ute, gav vi upp och gick in. Inne var dom på samma humör, mest bara grin. Tror de var tröttheten som tala! Tack för sällskapet och buset, mycket trevligt!

Resten av kvällen fixa Roger och Elton med bilen, bytte lampor och dona på. Bilen ska besiktas i dag. Får se hur de går..
Precis innan nattningen kom morfar hit, hämta nyckeln och kram på Elton. så när vi skulle lägga oss, var de en mycket ledsen Elton. Han verkligen älskar morfar! :)

Men när Elton vakna i morse, fick han en glad överraskning, då morfar låg på soffan. Så glad han blev! Morfar förflyttade sej till sovrummet och sov en timme till. Medans klädde jag och Elton på oss, mötte upp pappa och gick på bageriet och handla bröd.
När vi kom hem fika vi frukost, alla fyra. Sedan blev de bara jag och Elton kvar, både morfar och pappa skulle på jobbet. Jag och Elton har myst i soffan och nu ligger prinsen och sover. Väldigt grinigt och helst vill han vara i famnen hela tiden!
Får se vilket humör han är på när han vaknar och om han får i sej nån lunch. Så kanske vi går på Stor&Liten. Vi får se!

Nu ska jag lägga mej på soffan, mitt huvud håller på att sprängas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0