Sent


I morse vakna Elton så sent som 07:30! Var länge sedan sist nu. Men han somna ju inte förrän 22 i går kväll, så de kanske inte var så konstigt. Men de var iaf skönt!
Efter gröten kila jag ner och sola, superskönt! Sedan blev de frukost och efter de sov jag och Elton i 2 timmar, behövligt. En dusch, lite lunch i magen och kläder på kroppen, gick vi ut i lekparken. Där vänta Karla, Theodore, Emilie och Stella :) Dock somna deras sötrumpor och Elton fick nöja sej med en spade och mammornas sällskap ;)
När vi kom in igen, höll Roger på och storstäda! Jag och Elton stängde in oss i sovrummet och sov nästan 2 timmar ;) Skönt! Så när vi vakna lukta de gott i hela lägenheten och var så himla rent och snyggt, underbara pappa Roger!
När Roger gjort de sista med städningen, gick vi och handla lite på lill Ica. Hem och gjorde middag, Elton fick mamma/mormors köttfärssås och spaggisar. Vi åt helstekta kycklingfileer med fetaost och sallad, mumsigt!
Efter maten, som blev sen i dag, blev de bus och mys, sedan gröt för Elton. Och efter gröten blev de ett bad. Elton verkligen älskar att bada! :) Så både han och jag var blöt..
Vid 20, lite sent, var de dags för nattning, men Elton vägra somna. Så efter ett bra tag, somna han i famnen på pappa!

Då Elton har så svårt att somna efter lunchen, som han egentligen borde, så tänkte vi försöka ändra sovtiderna lite. Så i morron ska vi (eller jag, Roger ska inte vara hemma) försöka hålla han vaken lite längre på morronen, går de, så vore 10 perfekt! Och sedan blir de inge mer sovande på hela dagen. Men vi får se hur de går, blir han trött får han självklart sova! Men vi ska iaf försöka.

En till sak i morron: Jag ska väga mej! Ska bli superspännande :) Se om jag nått ner nått mer, sedan jag vägde mej för nån dag sedan. Jag tror inte de, men man kan alltid hoppas!


Bus medans matlagningen! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad söt han är! :)

Hur har ni det? Läääser du inte min blogg nå mer? ;)

2009-09-10 @ 23:37:39
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0