Hem


I morse kom Elton äntligen hem! Vid 09 ringde de på dörren och där stod Elton med pappa/morfar :) Underbart! Dock ville Elton inte komma till varken mej eller Roger. De var bara pappa/morfar som gällde, hade varit exakt likadant hemma i Ljunga oxå. Tokfisen våran! :)
Blev lite frukost och kaffe innan pappa/morfar skulle i väg och jobba. Försökte sedan få Elton och somna, då han bara hade sovit 30 minuter i bilen, på väg hem. Men han vägra.. Så de fick bli massa bus och gos i stället!
Lite senare kom Martin, han och Roger skulle och kika på bil. Jag och Elton skulle på Drakborgen! Så vid 12 släppte dom av oss där. Elton var supertrött, men vägra somna när vi kom dit. Han skulle leka direkt! Efter ett tag kom även Emilie och Stella, som vi bestämt träff med! Hann med lite bus eller Stella satt mest och kika på allt hon, innan de blev lunch för oss alla :) Elton gnällde igenom hela lunchen, åt lite av sitt, villa ha av mej, men vägra äta de han fick.. Så tillslut var de bara sovning som gällde, han grina sej till sömns. Helt slut var han! Sov en timme och lagom till han vakna kom även Maria och Casper. Lite innan 16 gav vi upp för dagen och for hem.



Bilderna har jag lånat av Emilie, då jag glömde kameran hemma på hallbyrån ;)
Tack Emilie!


När vi for hem, fick vi åka i vår nya bil! Japp, vi har äntligen köpt en bil :) Underbart!

Tyvärr inte våran bil, men vi har en likadan! :)

När vi kom hem blev de dags för middag! Köttfärsås och morötter. Mackisar för Eltons del.
Elton fick äta själv ;)


Efter maten blev de självklart ett bad för Herr Elton! Han älskar verkligen att bada :) Så medans Elton och pappa Roger fixade badet, duka jag undan middagen och diskade.
Innan gröten och nattningen hann vi med ännu mer bus och mys. Underbart att ha han hemma, våran goknopp! :)
Resten av kvällen har vi suttit i soffan och myst, jag och Roger. Lär stanna här tills sängen väntar!

Justja, jag har ju vägt mej i dag! Visade även minus denna vecka, dock inte mycket. Men minus är alltid minus! 1,1 kilo visa vågen den här gången, så totalt 3,6 kilo på 2 veckor. Rätt nöjd ändå, de får mej iaf peppad!


Hade några blandade bilder jag inte lagt upp :)

Nakenfis - 090914

Elton kröp bakan för soffan, superkul!
090915


Men efter ett tag, då han insett att han satt fast, var de inte lika kul..
090915




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0