Hämta


Efter att Elton sovit lunch, kom Roger och Martin och hämta oss. For till Birsta och gjorde de vi skulle. Köpte en innebandyklubba, salva till Elton, Balsam (som jag har letat) till Elton, kritor och ett block till Elton! :) Beställde Fiberhusk oxå, så vi kan baka bröd. Ska bli så gott! Dom bröden vi testat hittills har varit sådär..
Sedan for vi på lill Ica, handla till dagens middag: LCHF pannkakor! Så när vi kom hem blev de middag, som blev rätt okej ändå. Och innan de var dags för jamas och nattning, busa vi så Elton vek sej dubbel av skratt! Finns de nåe bättre än ens barns skratt? Nä!
Nattingen gick kanon i kväll, Elton somna hur fort och snällt som hällst! Tack vare att han sov tidig lunch, så nu måste han sova då. I går somna han ju inte förrän 22, vilket är för sent för prinsen, som ändå kliver upp supertidigt.
Han har dessutom inte gjort ett ljud i från sej i kväll, så man kan ju alltid hoppas att natten blir bättre än dom som varit!
Prata med mormor/gammelmormor tidigare i kväll. Vi har pratat om att börja simma igen (gjorde de 1 gång i veckan när jag var gravid, underbart!) och nu ska vi ta tag i de. Så nästa tisdag börjar vi! Ska ha den dagen, men vi får se hur de blir från vecka till vecka, då mormor/gammelmormor ofta är borta i jobbet. Men de ska bli så skönt att komma igång med nått. Jag älskar dessutom stt simma! :)

Roger är på träning. Jag sitter i myskläder, morronrock och håller på att frysa ihjäl..


Bus i leklådan ;)

Testar den fina tröjan han fått av farmor/gammelfarmor!

Dagens fynd!
Blocket 20:- och kritorna 25:-
I morron ska här målas!


Äntligen ett balsam! Som dessutom matchar schampot och tvålen :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så snygg tröja lillkillen har. du råkar inte veta vart hon köpte den? Skulle vilja ha en sån till min grabb med. :)



Sen vill jag tala om att just nu pågår min första tävling, kika in vetja och kolla om det är något för dig. :)



http://geshiia.blogg.se/2009/september/draft-sept-20-2009.html

2009-09-24 @ 08:52:00
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0