Riktigt


I går började Elton gå, alltså gå riktigt! Helt själv, långa sträckor och utan att sätta sej ner! :) Och i dag har han gått mest hela dagen! Visst, de går ju snabbare och enklare att krypa. Men nu fegar han inte ur, utan går som bara den! Han lysrer som en sol och ser superduper nöjd ut! Och självklart måste man säga hur bra han är och klappa händerna ;) Då lyser han ännu mer! Jag är så himla stolt, pappa Roger lika så!

Elton hade sovit jättebra i natt, vaknat ändast vid 05 och fått tutten, sedan somnat om. Vaknat 07:20, ätit gröt och busat med pappa/morfar. Jag fick sovmorron ända tills jag vakna, klev upp vid 09. Då blev de frukost och sedan på med kläderna. Ute i kylan på en promenad med mamma/mormor, pappa/morfar och Yizza. Gick Källrå runt, men stanna hor farmor/gammalfarmor och farfar/gammelfarfar på en fika, efter halva vägen. Där bjöds de på bullar, saft, tårta och kakor. Mums sa Elton! Och även mamma..
Påvägen hem somna Elton och sov vidare i vagnen, ute. När Elton vakna var de dags för lunch, som Elton nobba. Han har ätit dåligt hela dagen.. Men mamma/mormor tyckte att hon såg en tand i dag. Vilket jag och Roger oxå tyckt, men inte riktigt fått kolla ;) Elton är väldigt rädd om sin mun!

Pappa/morfar har även nattat Elton i kväll, han är verkligen bäst min pappa! Så nu sover prinsen gott, han hade somnat så fort han landa på kudden :)
Jag och pappa/morfar ska kika på tv, kanske koka lite te?



Roger - The one and only!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0