Kalas


I dag var vi som sagt på kalas, Arvids kalas! :) Många barn, många mammor, några pappor, en massa bus och enormt gott fika. Mycket trevligt kalas!
Efter kalasandet gick vi hem för middag, jag hann dock bara packa väskan innan mormor/gammelmormor kom och hämta mej. Sedan for vi och simma och basta. Alltid lika skönt!
Påvägen hem stanna vi till på Willys, handla lite Keso och jordnötter. Hemma sov världens vackraste Elton, han hade haft de supermysigt med pappa Roger. Elton hade ätit jättebra, varit jättesnäll och somnat på 4minuter (exakt enligt Roger, haha)!
Blev sen middag när jag kom hem, bacon och keso med lite grönsaker. Fick duga i kväll!
Elton vakna till nyss, så Roger är i sovrummet med han nu. Verkar ta tid. Så jag ska bara fixa lite bilder från dagen, sedan ska jag oxå krypa ner under täcket!

I morron får vi dessutom finbesök, Therese och Troy kommer då! :) Vi ska käka lunch och busa. Mys!
Blev ändrat hit och dit. Först skulle jag och Elton åka med pappa/morfar hem till Ljunga i morronbitti. Sedan skulle vi och bada med Therese och Troy och sedan åka hem till Ljunga med dom. Men inget bad verkade ha öppet, så de sket sej. Då skulle vi åka med pappa/morfar igen. Men, nu blev de så att Therese och Troy kommer hit. Jag och Elton åker med dom hem till Ljunga! :) Haha!

Bus på Arvids rum!

Superduper goda tårtan!:)

Dom större barnen roade sej själva dom ;)

Paket öppning!

Mera bus!


Nu vill inte Elton alls vara med, hysterisktgrin.. Bäst att ge sej för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0