Hemsk


Vilken natt.. Den har varit hemsk!

Elton somna jättesnällt i går, vid 19. Precis till jag och mamma/mormor hade somnat, vakna han och grina hysteriskt. Så efter X antal försök, jag pappa/morfar och mamma/mormor upp. Väckte mej, så jag och mamma/mormor satt uppe med fisen. Pappa/morfar var tvungen att sova, då han skulle upp och jobba i dag.
01:30 gav vi upp, gick upp och la oss. Men Elton somna inte förrän 02, jag vred på mej ett bra tag.. Som inte de vore nog, knappt 4 timmar senare, klockan 06, kommer Yizza och väcker oss! Bara att kliva upp..

Ny blöja, lite gröt och flera misslyckade försök att natta, soman Elton iaf. Jag med, men typiskt nog ringde min telefon.. Så jag kunde inte somna om, Elton sov dessutom lite mindre än en timme bara.

Så i dag är inte mitt humör på topp alls, jag är sjukt trött och seg. Hjärnan hänger inte alls med. Tycker synd om Elton som måste stå ut med mej i dag, bara mej dessutom..

Nu ligger prinsen och sover ute i vagnen, somna hur fort som hällst. Förstårligt då han sovit som han gjort i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0