Ute


Har precis fått Elton att somna igen, ute i vagnen. De var så gnälligt och han var så himla trött, så de gick inte. Och nu när han är så hängig som han är, får han sova lite hur som. Han behöver de ju tydligen!

Lunchen gick faktiskt ner i dag, med lite tricks så! Dock inte så mycket, men de är alltid nått. Sedan åt han vindruvor och kex, bara nått hamna i magen så är jag glad :)
Roger är fortfarande ute och skruvar bil.
Jag ska packa färdigt väskan, för de blir sim ändå! Men med vilken buss jag ska åka med, de vet jag inte.. Men de fixar sej säkert! Ska bli skönt att komma ut, känner att jag "måste" de nu. Har varit en väldigt jobbig vecka!


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja mina pojkar har blåa likadana bodysar men den röda var ju också superfin. måste kanske åka och shoppa på lindex tjejavdelning då ;)



Här blir det bara värre o värre med Liam känns det som. Fattar inte vad som är "fel" heller. Känns som om han är sjuk men ändå inte och han har liksom ingen feber. Och jobbigast är det på kvällarna/nätterna med mkt gråt. Var/är det så för er med?

2009-11-03 @ 22:34:48
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0