Nästan redo!


Idag har jag hunnit med en massa! Först var vi och panta, de var nog evigheter sedan sist.. Och allt stod på balkongen, alltså såg de inte allt för tjusigt ut. Men nu är de borta!
Passade även på att handla allt tills på Fredag - ost, kex, marmelad, dipper, dricka, alkohol, frukt, hallon och massa annat gott ;)

När vi kom hem for Roger och Martin till Härnösand och fixa Martins vinterdäck. Jag tog tag i städningen (som R fick tillåtelse att slippa, haha!), gick kanoners med högmusik!  Jag städa tillomed kylskåpet, på kylskåpet, dammtorka, bytte duk i köket, bytte gardiner i sovrumet, tvätta en massa, diska en massa och fixa ihop pallarna så vi har nånstans att sitta på Fredag ;) Så nu är jag snart redo för tjejerna!

 Har tillomed hunnit varit iväg och klippt mej, äntligen kort igen! Har dock bara duschat, så ska bli spännande och se hur de känns imorron när jag ska göra iordning ;)

I morron väntar dagis och jobb, på kvällen tänkte jag klämma in lite träning och städning, innan Roger ska iväg och träna :)

Sedan får Fredag gääärna komma fooort, jag läääängtar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0