Gymmet, jobb & halvdöa!


Dagen har gått sjukt fort - jag hinner inte liksom med riktigt..

När jag hade lämnat prinsen på dagis, packa jag väskan och for på gymmet. Intervalljogga 4½ km, tog en dusch och sedan kila jag över på jobbet och käka lunch innan jag börja jobba. Jobba till klockan 20, Roger kom och hämt amej (han sluta samtidigt), vi for till Memme och hämta prinsen - som hade varit där hela eftermiddagen. Memme var så snäll och ställde upp idag när de krisa sej med tid, då både jag och R jobba sent.. Tusen tack! ♥

Tillslut fick vi med oss prinsen hem, han ville egentligen stanna där ;) Hem och stoppa Elton i säng och nu är vi halvdöa båda två i soffan, i varsitt hörn. Haha!

I är vi äntligen lediga, alla tre. Tandläkare, julklappar och massa annat fix väntar då - allt ska fixas, då de är ända dagen vi är lediga tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0