Seg


Dagen har varit väldigt seg! Har varit lite kunder och mycket dötid.. Men, jag hade med mej en bok och dessutom har jag halvkollat på OS. Så de har gått ändå! ;)
När jag sluta kom mormor, Louise och Elton och hämta mej. For direkt och betsällde pizza, hem och åt. Elton var trött redan då.. Mest grin och dumheter!
Elton hade iaf haf en bra dag med mormor! Dom hade gått på massa promenader, duschat, sovit, busa med Yizza och myst. Elton har världens bästa mormor!

Elton hade lite svårt att somna ikväll, snurra runt och somna inte riktigt. Tillslut somna även jag.. Men nu sover prinsen (han har väl sovit sedan 21), han snarkar så gott!
Han är väldigt klängig, snorig och hostig. Så jag hoppas natten blir bra, för jag behöver sömn! Som tur är, är jag ledig i morron. Så jag ska nog passa på och sova då Elton sover!

I morron på morronen, ska vi till gammelfarmor och gammelfarfar. Fika och mys! Mormor jobbar eftermiddag/kväll (eller om de var natt?), så vi får se vad vi hittar på resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: Lexi

Japp, ALLTID.

2010-02-18 @ 06:40:54
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0