Igår


Igår gick dagen så himla fort! Roger slutade ju redan vid lunch, då jag skulle på sjukhuset och göra cellprovtaging. Vi hann med lite lunch alla tre, sedan gick mina prinsar och la sej. Såg så mysigt ut! Jag hade hällre krypit ner med dom, än gått till bussen..
Men, solen lyste och de var superhärligt väder ute. Så de gick rätt okej ändå! Men alla bussbyten gör en ju tokig.. Jaja, jag kom fram iaf. En aningens förtidigt, tillomed för mej. Så jag passa på att ringa Jenny! :) Vi prata nästan i en timme, skönt att prata av sej! Och planera lite smått, hoppas bara att de går som vi vill. Vill verkligen dit i sommar! Och, att dom får lägenheten såld och flyttar hit ;) Underbart! Jag saknar Jenny och hela familjen. Och självklart vill vi träffa lilla Elias!

Jag som hade gått och oroat mej, som jag alltid gör, gjorde de i onödan. Jag fick världens bästa BM (okej, efter min BM som jag hade när jag vänta Elton och hon som förlöste mej då..)! Hon gjorde de hela uthärdigt och de gick på mindre än 3 minuter, fån att jag kom in och gick ut! Skönt att ha de gjort!

Efter alla bussbyten, blev jag kvar i Birsta påtok för länge! Bussen var försenad, fick vänta i nästan en timme. Hade jag vetat de, hade jag gått hem! Dessutom hade jag på mej en kortärnad under jackan, vilket inte var värst smart drag..
Men när jag väl kom hem, möttes jag av världens leende och en stor kram när jag kom in! :) Dessutom stod Roger vid spisen och laga mat, kunde inte bli bättre! Jag satte mej snällt i soffan, under en filt och försökte få upp värmen ;)

Resten av kvällen gick lika fort den oxå. Vi börja natta Elton redan vid 19:30, då han var jätte trött. Men inte somna han för de inte! Nej, utan klockan var nog närmare 20:30 innan han tillslut gav upp. Dock vara de inte länge.. Utan han vakna 40 minuter senare, grina och vägra somna om. Försökte i sängen, famnen och tillslut gick vi och la oss alla tre igen. Lagomt till slutet på Spårlös, sov Elton. Han fick ligga kvar i våran säng, så han inte vakna när vi lyfte över han!
Resten av natten sov han kanon, han fick tutten en gång. Sedan sov han nästan till 08. Skönt!

Nu på morronen har vi bara hunnit med de vanliga. Och nu sover prinsen! Trodde inte att han skulle somna, då han bara grina. Men när jag la mej brevid han, somna han! :)
Roger kom precis hem på lunch, så vi ska stoppa nått i magen. Sedan ska jag passa på och duscha medans han är hemma. Och när Elton vaknar, ska vi traska bort på Stor&Liten. Där ska vi träffa Karla och Theodore :) Kul!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi gav 40000 för den. Plus typ en massa saker. Tvbänk, 180cm säng, porselin till köket så att vi inte ens behövde ställa in vårat:P Vitrinskåp, taklampa alla gardiner, gardinstångar, garderonb, köksbord, nattuksborden och handgjorda lampor. Ja en massa. men för lägenheten och alla dem där sakerna betlade vi 40000. Och det tycker inte jag är mycket iaf:) För vi har inte lagt ut mycket pengar på den men tycker ändå att den är ganska snygg nu:) Och jag trivs..

Ja jag trivs superbra i området. :) Fint område, men hoppas på att lära känna lite mer folk här bara:)

2010-02-09 @ 20:30:19
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0