Ännu en vecka!




Snacka om att tiden verkligen springer iväg, ännu en vecka är gjord och nu några dagars ledigt!

Jag och Elton har precis kommit hem - kortdag för oss båda. Dock inte för R, vet inte ens när han kommer hem ikväll.. Så jag och Fisen får ha Fredagsmys själva! Tänkte att vi skulle baka lite, men nu ligger vi på golvet och äter mellis och fixar nya filmer på Eltons usb-minne, så vi kan lägga oss i hans säng och kika på film :) Antar att de inte lär ta lång tid innan vi somnar, då vi var vaken strax efter klockan 05..

Annars blir helgen lugn. Jag och Fisen ska vara hemma och mysa, medans R ska på partaj i morron. På Söndag väntar Månadens mysmiddag med tjejerna - som jag längtar! Var evigeheter sedan nu..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0