Efterkontroll!




Idag har jag varit på efterkontroll på sjukhuset - gick prima! Sköterskan, som var skittrevlig, en karl - tyckte de lyste om mej och att jag så superpigg ut! Och att jag var snygg, vilka komplimanger! ;)
Allt såg bra ut, vi prata lite, jag fick väga mej och dom tog måttet på midjan - MVG fick jag! Dock ville han att jag skulle äta tabletterna, vilket jag vet.. Måste bli bättre med dom!

Sa även att jag var nöjd du, menn tyckte de vore roligt att kunna säga att jag var normalviktig (enligt BMI), men han tyckte jag såg helt normal ut och inte alls måste sträva efter de ;) Jag skulle vara mer än nöjd med resultatet - vilket jag oxå är!

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är verkligen jättefin!! Kram!

Svar: Tack så mycket! :)
MissH

2012-09-24 @ 23:44:30
URL: http://majaochwilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0