För fort..


Tiden går påtok för fort nu - jag hinner inte alls med! Elton växer så de knakar och har världens roligaste frågor och funderingar, han har världens humör och kortaste stubinen någonsin, hatar att ha fel och har alltid rätt.. ;) Hmm, undra vem han är lik?
Rogers nya schema känns helt okej, jag tycker vi fixar de riktigt bra, alla tre. Visst, de vore lyx om han jobbade 7-16 måndag-fredag, men dom chaufförsjobben växer inte på träd.. Och vi gör de bästa av dehära nu!
Jag jobbar på dagis och på Twillan på Birsta, i helgen gör jag min första helg där - ska bli superkul! :)
Så på onsdag och torsdag ska jag in och jobba några timmar, så de känns okej till helgen ;)
Sedan får vi se om de blir Htex oxå, ska kolla scheman och kolla Rs schema, se hur allt går ihop!
I morron blir de en tidig och lång dag - jag börjar 07:30, vi är ju vana att kliva upp tidigt, dock inte gå hemifrån tidigt.. Efter jobb och dagis, väntar sjukhuset. Sedan hinner vi bara hem nästan, så far R och jobbar ingen.
På Fredag fyller pappa R år, nästan 40 ;) Så efter att jag har jobbat klart på lördag, ska vi väl fixa tårta och bjuda på fika!
Jag ska snart jojna prins Elton i sängen, hur nu de ska gå.. Jag som aldrig lägger men tidigt, haha.Men allt är gjort tills i morron, kläder framplockade, diskat, städat och tvättat - så vi kan kliva upp och ta de lugnt! :)
Nu blir de först senaste avsnitt av Homeland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0