Vilken underbar helg!


I Fredags jobba jag 14-20, jobba med Sanna hela dagen - superkul! Efter att jag hade gjort mitt på jobbet, tog jag bussen in till stan, mötte Sanna och sedan for vi mot Jönsson, där hon, Angelica och Angelica vänta. Vilka godingar jag har! ♥

Vi satt på balkongen, rökte vattenpipa, drack gott, njöt av solen, sällskapet, spela spel, fixa på lite smink och hade de supertrevligt! Sedan tog vi taxi ner på stan, blev Aveny - oj, så vi dansa!
När krogen stängde, traska vi till Max - jag barfota.. Sluta med att jag bröt tån, känns iaf som så. Fy, så ont jag har! Sedan skulle Angelica så snällt bära mej, sluta i katastrof ;) Haha!

Igår lyste solen heela dagen - men jag jobba.. Hade stängning och de gick helt okej faktist! Roger for till Marith och Danne, så Elton fick vara med Memme några timmar :) Myst i solen och grejat på hos Memme.
Kvällen blev mer en lugn, både jag och Elton somna. Jag vakna dock till då Loreen vann - wiho!

Idag har vädret varit underbart! Så efter att vi hade fått i oss lite frukost, gick jag och Elton ut på bakgården. Memme kom och gjorde oss sällskap ett tag oxå - lite glass och massa sandlådehäng ♥
Efter några timmar ute i värmen, tog vi oss en dusch och sedan kom pappa Roger hem. Tog oss en stödvila, fixa lite mat och sedan for jag och Elton med Karla och Theodore på cirkus.

Hemma blev de balkonghäng, så otroligt härligt! Lite kvällsfika och nu ligger prinsarna och sussar, ska snart väcka Roger, så vi kan se BB och sedan en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0