Vårruset 2012




Jag, Karla, Ewa & Gina tyckte att vi for i så himla bra tid.. Men, bilkön var hemsk! Vi missa både uppvärmningen och första startskottet, haha! ;)
Tillslut kom vi fram, mötte upp Julia och Elin - hela styrkan samlad!

Jag var så taggad! Men blev besviken och sur på mej själv när jag kom i mål.. Visst, jag klara mitt mål - vilket var att jogga hela vägen. Men, jag var inte ens slut när jag kom i mål. Jag hade så mycket mer att ge och var inte alls nöjd med tiden, som sluta på 35.02 eller nått sånt. Nä, nästa år - då jävlar!
För ett år sedan hade jag ju aldrig ens tagit mej runt dom där 5km - så jag får väl vara lite nöjd iaf ;)

Efter loppet parkera vi våra rumpor i gräset, fika och surra - mycket trevligt!



När vi kom hem följde Karla med hit, vi satte oss på balkongen med varsin filt, några cider, tända ljus och lite chips. Prata i flera timmar och vid 23:30 gav vi upp för kvällen. Hade supertrevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0