Prinsen är dålig..


I förrgårnatt vakna Elton och hade hög feber och hosta som en tok. Blev en lång natt!
Igår vakna han pigg, glad och inte alls dålig. Så vi hade en fikadejt med Karla och Theodore här hemma - åh, vi trivs så bra med dom!
Elton blev dock dåligare mot kvällen och han åt ingenting.. Sedan somna han på soffan medans vi åt middag och sov en bra stund i pappas famn. Men när jag kom hem från träningen, var han vaken och rätt seg. Sedan somna han gott ändå på kvällen. Men natten var inge skoj.. Elton var stekhet, låg klistrad på mej, hosta, ville ha vatten och surra i sömnen!

Så idag blev de inge jobb och inge dagis - vi har varit hemma och myst på här hemma. Jag har ändå hunnit med en massa tvätt - vikt in, tvättat massa maskiner och hängt.
Elton har fortfarande feber, har varit gnällig, snorat, hostat, inte ätit och sovit länge. Hoppas natten blir bättre! Nu sover han iaf med Alvedon.

Jag och Karla skulle ta en joggningtur, så vi börja jogga - sedan kläcker Karla ur sej att vi skulle ha tagit bilen till motionsspåret. Sagt och gjort, vi vände och tog bilen dit. Haha!
Perfekt spår, jag älskar att springa där. Tydligen andra oxå, för vi var inte ensama.
Vi gjorde två varv, lagomt. Skönt att jag kom ut idag, kände att jag behövde de!

Nu sitter jag och Momma och kollar på BB, dricker te och latar oss i soffan - där lär vi stanna tills sängen väntar!

Kommentarer
Postat av: Mli

Ja dom är gryyymt sköna :) Dock så vill jag inte köpa några byxor fören jag har gått ner mitt lilla gravidfett :)

2012-05-29 @ 22:57:48
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0