Packat & klart - nästan iaf!


Idag har jag jobbat några timmar, skönt och ovant - haha! Elton blev så himla glad när jag hämta han på dagis ♥ Annars blir han mest sur, då Roger oftast hämtar och han är van de. Men idag bara sprang han till mej och pussa på dej - älskade skitunge!

Hemma mötte vi Momma och Roger - beställde pizza och käka. Sedan tog jag en stödvila i soffan, innan jag och Karla tog en intervalljoggingtur - kanonväder för en tur!

Har packat väskan både till mej och till Elton. För i morron väntar gymmet och lunchpasset, sedan åker jag på stan och möter upp Angelica och Angelica - vi ska fixa de sista och handla lite. Jönsson slutar klockan 17 och då blir de Subway och en hel tjejkväll hemma hos Jönsson - med övernattning och allt! Klockan 10 på Fredag gå bussen från stan - wiho!

Elton ska få följa med Momma hem till Ljunga ♥ Roger ska nämligen på begravning på Fredag och på Lördag har dom meckardag på jobbet. Fullt upp för hela familjen!

Men nu, nu väntar lite te och resten av BB - med Momma på andra sidan soffan!

Evelina - Klänningen är köpt på Cubus för 299:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0