Tidig morron!


I morse blev de tidigt! Eller ja, de beror på hur man ser de. Vi är ju oftast vaken 05:46, men sedan är de ju lång tid tills vi går hem ifrån - därmed kan vi sega på och mysa på mornarna!

Men i morse var de bara att kliva upp, på med träningskläderna (jag skulle på gymmet efter jobbet) och ta bussen till stan. Där väntade jobbet och inventering - gick riktigt bra och efter fick vi gott fika! :)

11 var jag på gymmet, Gina gjorde mej sällskap! Jag intervalljogga över 1 timme - EN heeeel TIMME! Blev 8km tror jag - de ni! Föredetta tjockisen kan ;) Haha! Svetten forsa kan jag lova. Var slut, men inte helt död. Konditionen känns ändå okej, idag var de fötterna som sa ifrån lite..

Nu är jag och prinsen hemma ♥ Väntar på att pappa Roger ska komma hem. Sedan ska vi fixa middag, blir kassler och tagliateller idag, får duga!

Ikväll ska både jag och Roger iväg och träna. Först jag med Karla och sedan byts vi av, för då ska Roger på innebandyträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0