Spa & mysdag med finaste Mia!


Jag har precis varit ute och joggat i solen, så varmt och skönt! Solen lyste, vägen var bar och de var sjukt jobbigt ;) Mycket jobbigare än sist, en minut segare dessutom. Men nu är Lördagsmorronjoggen fixad! En ny vana?

Har solat, målat tånaglarna och nu väntar duschen (måååste komma ihåg att raka benen, så jag kan visa mej bland folk. Haha!)! Sedan mysfrukost med prinsarna, kanske Martin och Melker, om dom behagar vakna, villsäga!

Efter lunch har Roger match, medans ska jag och Elton sova. Sedan drar jag till världens bästa Mia! Vi ska på Himlabadet och spaet. Resten av dagen och kvällen ska vi käka gott, snacka skit, dricka gott, snacka mera skit och kanske möjligtvis att de blir utgång. Vilken kanondag, jag verkligen känner de!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härlig lördag! :)

2012-03-17 @ 10:34:03
URL: http://lollolisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0