Hurtbullar!


I morse hade jag ställt klockan på 06:50 - helt i onödan, då Elton vakna före.. Vilket jag visste ett han skulle göra, som alltid!
Hoppa i träningskläderna och snöra på mej skorna, klockan 07 jogga jag och Karla ner till gymmet. På gymmet intervalljogga jag i en timme & 7,5km - medans körde Karla hårt med magen och armarna :) Sedan promenera vi hem, kom nästan nyss hem!

Hemma stod Roger och diska, tvätten hade han vikt in i garderoberna och en ny låg i maskinen - han kan han, min älskade ♥

Nu skriker min mage efter frukost, Roger är och spelar match och Elton ligger på golvet och leker med bilar! När Roger kommer hem ska jag gå och sola, sedan en dusch.
Tänkte ta en tupplur med Elton efter lunchen och vid 16 åker jag in till stan för att träffa Jönsson, Sanna och Angelica - där väntar middag ute, efterrätt hos Sanna och sedan utgång! :) Vilken Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0