Freeeeedag!


De är redan Fredag! Och jag som tyckte att veckan nyss börja.. Veckorna går så himla fort just nu. Men, jag är nöjd med livet! Jag trivs på jobbet (visst, skulle vara mycket skönt med fler timmar eller fasta tider! Men man kan inte få allt), Elton trivs på dagis, jag har kommit igång med träningen bra och jag trivs i kroppen. Roger är bäst, som vanligt och gör livet lätt att leva! Dessutom har vi varit tillsammans i 9år idag ♥

Vi är lediga idag, jag och Elton. Vilket känns rätt bra, då Elton håller på att hosta.. Hoppas bara de går över i helgen och att han är rätt pigg i helgen ändå! För i morron efter pappa Rogers match, far vi till Ljunga. Där ska vi spendera resten av helgen.
Gina ska fira sin födelsedag med maskeradfest, med filmkaraktärer som tema - ska bli riktigt roligt! Har dock inte riktigt kommit på vem jag ska vara..

Jag hade tänkt fråga Momma om Elton fick följa med henne hem idag, så skulle jag och Roger gått på bio. Men han var borta hela förra helgen och ska även vara med Momma och Moff i morron, när vi är på Ginas fest. Så han får gott vara hemma, med mamma och pappa ♥

Vi ska städa under dagen, sedan lagar vi god middag tills pappa kommer hem och ikväll blir de Fredagsmys i soffan! Kommer bli en toppendag :)

Josefine: Tröjan är köpt på Cubus. Finns i massa fina färger (jag är supersugen på den rosa) och kostar 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0