En lång gårdag & mer jobb!


Blev en lång dag på jobbet igår, speciellt för mej som inte är van och absolut för min mage. Men dagen gick fort och bra, bättre än förväntat! Först inventering från 07 sedan jobba jag till klockan 18. Kan lova att de var skönt att komma hem sedan! Speciellt när Roger hade städat, dammsugat, tvättat, diskat och lagat mat - vilken underbar karl jag har ♥

Roger hade hockey kväll med Tomas, så jag passa på att lägga mej slumra till med Elton. Först myste vi i sängen och kolla på Mumin ♥ Somna rätt gott ändå på kvällen!

Har nyss lämnat prinsen på dagis och jag ska fixa lite lunch/frukost - har fortfarande inte ätit nåe.. Fy, på mej!
Sedan ska jag ta bussen in till stan, där stängning väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0