Dåligt..


Dåligt med bloggandet nu..

Jag hade jätterevligt med tjejerna i Lördags! Mötte upp damerna på jobbet, sedan gick vi på All Star och käka. Efter middagen och lite gott att dricka, gick vi till Sanna - snacka skit, lyssna på musik, åt superdupergod efterrätt och drack gott! Sluta med att vi hamna på Memento ändå, dansa hela kvällen - lika roligt som vanligt!
När kvällen tog slut, var världens söstaste Karla och hämta mej. Hon är bra bäst! :)

I Söndags blev de inte mycket gjort, vi myste mest i soffan, åt pizza och kolla på film. Roger gjorde däremot nytta: han fixa bilen!

Idag har jag jobbat, jobba 12-20. Bussarna går skitdåligt på kvällen, så istället för att vänta på bussen - gick jag hem, trots att de var mörkt ute. Yey för mej! Var hemma en bra stund innan bussen for förbi här..

I morron väntar en dejt med Jönsson och Angelica på Birsta - Onsdagslyx! :) På kvällen ska jag på gymmet med Karla, lääängtar redan! Blev ju ingen träning idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0