Birsta med finfina tjejer!


I går gjorde jag, Jönsson och Angelica Birsta. Vi kolla på kläder, käka mat och fika, hitta nån tröja och planera Lördagen! En riktig tjejdag, mysigt med mysiga tjejer! :)

På kvällen körde jag och Karla kvällspasset - jobbigt, men skönt efteråt!

Idag tog jag och jogga ner på gymmet. Undra hur långt de är egentligen? Jag orka iaf jogga hela vägen! Körde lunch passet och tog bussen hem ;) Haha, latmasken kröp fram!
Fixade även så jag kan boka passen för nästa vecka. Glömde logga in mej på passet i Måndags, så jag blev avstängd i 2 veckor.. Och de funkar ju inte! ;)

Skulle ha tränat ikväll oxå, men Roger ville gå på hockey - och snäll som man är, fick han såklart gå! Men på ett villkår, att vi plocka ihop här hemma och fixa bort tvätten - en bra deal! ;)

I morron far Elton till Ljunga med Momma. Där ska han spendera helgen ♥ På Lördagmorron far Roger med jobbet på kryssning.
Jag ska spendera Lördagen med Jönsson, Angelica och Angelica. Vi ska käka mat, dricka gott och senare på kvällen ska vi på fest till Lars. Jag ska även spendera natten hos Jönsson!

Får se om de kanske blir lite Lördagsträning oxå. Om de inte blir gymmet, kanske jag iaf pallrar mej ut på en joggingtur, efter en lååång sovmorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0