Packar väskorna!


Jag och Elton håller på att packa väskorna för fullt. Elton ska till Momma och Moff och mysa där hela helgen. Jag ska till Jönsson direkt efter jobbet. Där väntar finaste tjejerna, spelkväll, godricka, skitsnack och utgång - Angelica fyller ju år i morron ♥

Jag har dock stängning ikväll, men jag har världens bästa sambo som ska skjutsa mej direkt efter att jag slutat - så jag kommer i rätt okej tid ändå! Annat om jag skulle åkt buss som sist..

I morro skulle vi haft picknick i nån park, jag och tjejerna - men vädret verkar inte tala för de.. Så vi får väl mysa ner oss i soffan istället för ;) Vilket som, kommer de bli en fin Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0