Ny siffra på vågen!


 
Men vad hände liksom? Bara sådär så hade vågen trillat ner nästan ett helt kilo! Jag har inte vägt mej på flera veckor, så jag fick nästan en chock när vågen stanna - roligt dock! Nu har jag prick 1 kilo kvar till BMI normalvikt - de vore ju bara för coolt, bara för att! Annars är jag ju som sagt nöjd :)

Dock börja dom flesta av mina kläder bli för stora nu.. Jag har ju stått still länge, men verkar gå ner i storlekar iaf. Vilket jag inte riktigt gillar, då jag har massa kläder som jag älskar! Och massa kläder jag knappt andvänt.. Som i morse tänkte jag ta på mej kavajen, som jag andvänt typ 2 gånger, då är de för stor :/ Jag som älskar den!

Kommentarer
Postat av: Eva

BRA jobbat!!

2012-06-29 @ 23:36:41
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0