Lördagsjogg i regn & billetande!



Jag och Karla hade bestämt att vi skulle åka till spåret och springa Lördagsjoggen och inte fick regnet stoppa oss inte! Vi klädde på oss och for iväg och jogga/gick två varv - skönt, men väldigt kallt!
Sedan for vi bara hem, käka frukost, duscha och fixa på lite kläder - sedan väntade billetande åt Karla. Jag, Karla, Elton och Roger for till Kramfor först, men bilarna där var inget att ha! Vinterdäck från 91 - haha!

Käka svindyr pizza/sinkrulle och for till Härnösand, där kika vi på en Toyota - som Karla även köpte! Första bilen är ju nåe speciellt ändå :) Kul hade vi! Jag trivs så himla bra med Karla, hon är så härlig - rolig och snäll!

Var hemma sent på eftermiddagen, resten av kvällen spendera vi i soffan med chips och Bilar1. Roger fgick till en kompisa och tog nån öl.

Idag har de bara regnat.. Men på förmiddagen fick vi besök av Memme, som kom med nybakt sockerkaka, målarblock x2 och nya färgpennor till Elton. Tack! ♥
Vi fika, läste tidningarna och surra skit - mycket trevligt! Sedan tog jag och Elton en långsovning.

Jag har mått konstigt hela dagen.. Min mage är i uppror, jag har ätit dåligt, ont i huvudet och fryst mest hela dagen. Alltså ingen toppendag precis!
Men nu har Alvedonen slagit till, så nu ska vi fixa lite kvällsfika och krypa upp i soffan med gott samvete - disken är nämligen gjord, städat och dammsugat är de oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0