Gymmet & oväntat jobb


I morse fick jag väcka Elton strax före 09! Helt otroligt, killen som alltid vaknat tidigt, kommer sent på dagis.. Inte klokt! Blev 20 minuter sena.. Men vi fick sällskap av Moff på dagis, mysigt tyckte Elton ♥

Jag och Karla gjorde gymmet, gjorde ett eget pass - svettigt och bra! Sedan var vi på Stadium, tror de börjar bli våran butik - haha!
Sedan hann jag bara hem, så ringde dom från jobbet, lite smått kris där, massa som skulle göras. Så jag slängde i mej lite lunch, duscha och sedan skjutsa Momma mej på jobbet. Momma fixa även hämtningen av Elton. Tack! ♥

Jobba till strax efter 18, sedan hämta Momma mej. Hemma slängde jag på en tvättmaskin, så vi har nåe rena kläder till Midsommar.
I morron stänger jag inne i stan, sedan kommer pojkarna och hämtar mej, så far vi till Ljunga redan då. Så nu ikväll har vi packat de mesta. Prinsen sover och jag ska fixa nåe att äta - magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0