Godingar från Memmes garderob!



Ursäkta frillen, men jag har varit på gymmet, duschat och tagit på mej kepsen direkt! ;)

Den gröna är efter min gammelmormor, jag vet inte om hon gjort den själv eller inte. Tyckte Memme sa att hon hade haft en på nått bröllop eller om de var Memme som hade haft de? Hmm, vilket fall - snygg som tusiken var jag i den ;) Haha!

Den blommiga var en av Memmes gamla favoriter, hon älskade den och hade den superofta! Jag kommer tillomed ihåg den. Armpuffar och allt - snyggigt värre! Tänka sej, att jag kan ha Memmes kläder! Memme som alltid varit så smal.

Självklart ska jag inte ha nån av dom hära på bröllopet, utan en beige, halvkort med ett svart band i midjan. Superfin! Men om de är "Helené", de vet jag inte.. Ska testa den med kavajen och skorna till, så jag får känna riktigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0