Dagis, gymmet & Memme


Idag var Elton på dagis för första gången på nästan 2 veckor - kan säga att han längtade som en tok! Han blev så glad när jag sa att han skulle få gå i morse, lill prinsen ♥

Jag tog en rask promenad när jag lämnat på dagis, hem och tog en dusch (dumt nog..), åt två hårdbrömacker och packa väskan - lunchpasset på gymmet väntade med Karla. Jobbigt, svettigt och helt underbart - precis som de ska vara!

Jobbigt att vara tillbaks på dagis, speciellt när man inte sovit på dagis. Fisen somna en stund i bilen ♥

Vid 15 hämta vi prinsen på dagis (Roger har ju jobbat natt, så han har sovit på förmiddagen) och for till Memme. Där hjälpte Roger till med gräset, medans jag och Elton fika med Memme och testa massa klänningar! Vi ska ju på bröllop i sommar och jag äger ju inte nån klänning. Eller jo, en! Jag älskar ju den, men den är svart.. Passar inte så bra kanske. Men jag hitta iaf en klänning, en beige av alla färger dessutom! Kommer nog bli kanon :)
Hitta en massa andra skojiga klänningar/kläder i Memmes garderob - haha!

Innan vi for hem, var vi och handla en snabbis. Nu sover prinsarna (Roger ska och jobba natt i natt) och jag har nyss målat naglarna. Nu ska jag fixa lite te och slå på en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0