Mycket nu!


Känns som att sommaren bara sprungit förbi och att vädret varit skiit! Förhoppningsvis blir Augusti bättre iaf!
Men än är inte sommaren över! Jag jobbar mycket nu i två veckor, dock ledig helgerna men då ska massa annat klämmas in :)

Den här veckan jobbar jag Tis, Ons, Tors och Fredag - på kvällen far vi till Ljunga när jag har slutat (har stänging). På Lördagen ska vi på Max dop och på Söndagen blir vi kvar i Ljunga.
Vi ska fixa in kort i tidningen och fixa inbjudningar, dock blir de enklast med sms - lätt ska de vara ;) Prinsen fyller ju år ♥

Nästa vecka jobbar jag Tis, Ons, Tors, Fre och några timmar på Lördag. Den helgen fyller Elton år på Söndagen - så då ska de städas, bakas och fixas.

Veckan efter jobbar jag inte alls lika många dagar och då kommer även Jenny, Erlend, Elay och Elias till sverige - som vi längtar efter dom! :)
Den helgen far vi med dom hem till Norge och spenderar en vecka där - åh, de var vi väntat på hele året!
Sedan har jag bara en jobbvecka kvar på mitt sommarschema och Roger börjar även jobba då. Så då är de dagis och vardag som gäller, iaf en vecka. Sedan tänkte jag vara lite ledig med prinsen!

Mellan allt jobb och annat, ska vi väl iaf hinna med stranden och bada några gånger oxå. Fiska, djurpark var ju oxå inplanerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0