Mycket just nu!


Kom på att jag inte bloggat på flera dagar, inte kikat på nån av alla serier jag följer, knappt tvättat & kolla på tvn, minns jag inte sist jag gjorde. Haha!

Jag jobbar, tränar och myser med prinsarna. Idag kom ju äntligen lite värme till solen oxå! Så i morse när jag och Karla var ute och intervalljogga, blev de kortärmat på - hade tillomed kunnat haft linne!

Vi hade en underbar helg, supermysigt bröllop var vi på oxå - hade så kul!
Igår efter jobbet stanna jag på stan och på kvällen var jag, Angelica, Jönsson och Sanna ute och åt - vilka härliga tjejer! Kom hem strax efter 23 och slockna i soffan ;) haha!

Idag blev de som sagt joggning på morronen, seda tog vi och for till Memme - där fyllde vi poolarna, njöt av solen och blev bjudna på lunch. Sedan väntade jobb på stan för mej, stängning. Gick helt okej! Men nu är jag helt slut i huvudet..

Fixa med tvätten när jag kom hem, massvis som ligger i enorm hög..
I morron väntar jobb inne i stan igen, öppning tillomed - har lite smått ont i magen ;) Haha! Efter jobbet möter prinsarna, Momma, Moff och kanske Memme upp mej på stan - så ska vi käka tillsammans. Sedan tar jag och Prins Elton bussen hem, medans pappa Roger stannar på stan och rockar loss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0