Hemma igen!


Nu är vi hemma i stan igen, kom hem redan igårkväll, då Roger åkte på jobb - på semestern och allt.. Jaja, han jobbar bara halvdag, till lunch, då jag har stängning på jobbet.

Helgen har varit kanon - vi har varit i stugan, badat, eldat, myst, slagits med myggen, varit uppe länge, spelat kort, kikat på film, ätit gott, varit på loppis, kollat in nya "fiket" på Ljunga, ätit godis och njutit av helgen!

Dock har min mage bråkatat med mej mest hela tiden.. Så nu är de skärpning! Idag har jag faktiskt tagit tag i medicinerna igen, var ju typ bara 5månader sedan sist jag tog dom :/ Fy på mej!
Jag måste komma igång att dricka massa vatten på dagarna och idag kör vi igång med grötfrukost igen, som jag och Elton var så duktiga med förut!
Maten måste jag oxå bättra mej med - äta i huvudtaget!

Så nu blir de gröt, måla naglarna, duscha och mys med prinsen innan jag gör mej klar för stängning på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0