Finaste kvinnan ♥


Jag och Jenny har kännt varandra sedan jag föddes, vi har växt upp tillsammans och haft många fina stunder tillsammans! Om de är nån jag saknar att ha nära, så är de hon. Jag hatar att de är mer än 80 mil imellan oss!
Vi träffas påtok för sällan - blir några gånger om år, vilket känns som en droppe i havet.. Jag önskar så att hon och pojkarna bodde närmare, hellst grannar, så vi kunde kila över till varandra stup i ett! ;)

Tur att telefonen finns, sms och samtal är guld värda! Idag har vi pratat gånger, planerat våran vecka tillsammans - som vi längtar! Och snart kommer dom till Sverige, så nu är de inte alls långt kvar tills vi syns ♥

Hon är bra snygg, min Jenny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0