Nyårsafton 2011



Våran superfina blomma som vi fick av Louise och Morgan - Tack!

Vi hade en jättemysig dag/kväll igår! Maten blev bra och jag tror att den var uppskattat oxå. Dock sket de sej med glassen.. Vi skulle ju göra egan glass till efterrätt, med glassmaskinen vi fick av Rogers pappa i julklapp.. Men vi hade missat att läsa instruktionerna - typiskt!
Som tur var hade Louise och Morgan med sej ost och kex, så vi blev nöjda ändå ;)

Elton slockna på soffan strax före klockan 22, jag och Roger kika på raketerna från soffan, medans vi kika på SOA. Elton hosta och hade sej, så vi "vågade" inte gå ut. Sedan somna vi alla tre på soffan ;) Strax efter klockan 01 bytte vi soffan mot sängen!

Idag har vi haft en riktig latdag! Vi har bara varit hemma, kikat på film och myst i soffan. Elton fick välja mat - pizza. Var ingen sugen alls, men min rulle var helt okej och jag tackade inte nej till att inte laga mat ;)

Jag ska ta och fixa tvätten - för de har jag faktiskt gjort idag! Har hunnit tvättat tre, så nu ska dom hängas bara..

Roger snarkar på soffan och Elton gör så mycket ljud som möjligt, för att han ska vakna - haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0