Men nu då!


Ja, nu jäklar försöker vi igen! ;) Idag efter jobbet, ska jag och Karla på Moove! Jag tycker de ska bli såå skönt att komma igång - jag nästan längtar!

Dock är jag nervös, haha! Jag har aldrig velat vara tjockisen i hörnet på gymmet - visst, nu kanske jag inte är tjock. Men jag är ju fortfarande samma tjockis på insidan, osäker på ett sånt ställe, på nått konstig sätt. Svårt att förklara!

Som att folk skulle se de på mej, egentligen? Ja, drar jag upp tröjan och visar magen eller drar ner byxorna och visar låren - så syns de såklart ;) Eller om jag vinkar, så mina underuskler dallrar.. Tur att de finns kläder!!! ;)

Nä, jag tycker faktiskt att de ska bli kul! Och igår lät de som att även Martin var sugen på att skaffa kort där, vilket jag hoppas - han tränar ju en massa, vore bra om han kunde visa storasyster! ;)

Igår prata vi även om joggning - så till sommaren bara ska jag klara mitt mål (som jag hade förra sommaren..)! Jag ville ju jogga runt hela svängen jag bruka gå, dock orkade jag inte springa hela vägen (men näästan!). Men nu till sommaren, då jäklar är de jag som klarar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0