Lördag!


Elton passade på att sova till 07:30 idag och de tackar vi för! Men gud så seg jag var i morse, även fast jag somna på soffan rätt tidigt igår..

Jag har hunnit sola och tvättat två maskiner. Vi har käkat frukost med Martin. Nu är grabbarna är och spelar match, första matchen i Div 3 - spännande! :) Dom skulle dessutom spela mot ett tag som hade åkt ur 2:an, så de lär bli rätt hårt!

Jag och Elton ska ta undan frukosten, få på oss lite kläder och starta dagen på riktigt! :)
Jag och Karla skulle egentligen och träna idag, men Karla kunde inte.. Men jag vet inte om jag är tuff nog att gå själv än, haha! ;) Vore så skönt, men vi får se..

I eftermiddag när Jönsso slutar jobba, ska vi hämta upp henne och lite mat - sedan skjutsar Roger oss till henne. Senare på kvällen ska vi till Anna och efter de, väntar utgång med massa tjejer! Ska bli superkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0