Ingen träning - men jobb!


Ja, tyvärr blev de ju ingen träning - då de krisa sej på jobbet idag. Så idag blir de 11-20, långdag alltså! Lär vara rätt slut när jag kommer hem ikväll ;) Tre stängingar på raken!
Tur att jag har världens bästa bror och Gina - som ska vara med Elton hela dagen idag! Elton är fortfarande inge pigg, hostar och snorar - så dagis är inte på frågan ens.. Men Martin och Gina ställde snällt upp, så jag kan jobba. Tack! ♥

Igår kom prins Elton hem, så skönt att ha han hemma igen ♥ Även Moff stanna kvar, lånade soffan och for på jobb tidigt i morse.
Resten av kvällen spendera vi i soffan - jag och Moff. Roger var och träna. Elton sov på sötörat! ♥

Kommentarer
Postat av: My

Ja, men hoppas du hittar någon träningsform som du tycker är bra och som du kan utvecklas med :)

Jag tycker iaf du gjort ett grymt jobb!

Jag känner igen mig.. Fast jag tycker fortfarande jag är fet eller tjock trots att jag tappat 25 kg typ.. Hm? Men, det är bara att köra på och hitta sin väg! :)

Ja, jeansen var riktigt snygga!

2012-01-05 @ 09:16:54
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0