Fryser!




Idag på förmiddagen packade jag och Elton ner varm O´boy och Dora-kakor i väskan, tog snowracern och gick ut i snön! Supermysigt, men tyvärr kortvarigt.. Då Elton frös om näsan, munnen, ögonen, öronen, hakan, kinderna, ansiktet och händerna ;) haha! Gounge ♥

Dessutom ville han inte alls åka i nån backe.. Han och Stella åkte för nån dag sedan, dom åkte in i en bänk. Stellas snowracer gick sönder och Elton blev bra nog rädd. Trodde att han hade glömt de, men han prata bara om de idag.. Så han ville bara att jag skulle dra han - lika mysigt tyckte jag!

Annars idag? Jag var och handla en snabbis, vi tog en låndsovare alla tre, Memme kom hit, fixa köttfärssås och spaggisar, fixat disken och tvättat - en riktigt slösöndag med andra ord!

Nu ligger pojkarna och ska natta, jag ska slänga mej på soffan - tror jag fått Rogers baksmälla ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jasså det var lite väl dyrt tycker jag. Då blir jag snål ;)



Hmm ja om du trycker på siffran framför kommentaren funkar de. Måste fixa så det blir på hela texten. Det tar cirka 1 vecka :)

2012-01-22 @ 20:19:16
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0